Utekväll och barnvakt

I fredags då så var ju jag och min darling Findus ute på krogen, om ni bara visste hur kul vi hade. Jag ska berätta lite från kvällen.

Jag var iväg runt halvtre tiden och lämnade mina barn hos barnvakten. När jag kom hem kl 16 och skulle öppna dörren hemma så fick jag ett glas vin i näven direkt :)
Darling hade ju redan fått i sig ett halvt glas så nu var jag ju tvungen att komma ifatt. Mer eller mindre så svepte jag i mig det goda vinet, blue moon heter det. Sen så började vi att fixa iordning oss för kvällen, duscha, färga håret och lite. Här har ni resultatet:

   

Sen när vinet var slut så hade vi tequilarace. Fulla och galna var vi och kul hade vi. Igår sen när jag var och hämtade mina barn så fick jag med mig 3 till :)
Har haft syrrans ungar här tills idag. Dom e så goa, mina favvosar. Lite bråk och mycket bus.

Kommentarer
Postat av: Maria

Va skönt med vuxen tid:)

Det behöver vi alla.

Hoppas du får en bra dag

Kram

2009-02-02 @ 08:14:11
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Findus Tudegård

Faaan vad snygga vi är!!!

Helt klart de snyggaste bruttorna världen har skådat nånsin! Hahahahahahahahahaha. Detta måste vi göra om snart, mycket snart!

Love you Habibi!

Pöss, pöss.

2009-02-04 @ 22:13:35
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »