utmanad av jane

Har fått ännu en utamning att göra. Denna gången fick jag av: Jane. Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

 1. Vad heter du?:
 
Therese
2. Ett ord på fyra bokstäver:
 
Titt
3. Flicknamn:
 
Titti
 4. Pojknamn:
 
Thomas
 5. Yrke:
 
Tapetserare
 6. Färg:
 
Terracotta
 7. Klädesplagg:
 
Trosor
 8. Mat:
 
Tacos
9. Sak i badrummet:
Tvättsvamp
 10. Plats/stad:
Trollhättan :P
 11. En orsak att vara sen:
 
Tågförseningar :S
12. Något man skriker:
Tjolahopp
 13. Film:
 
Terror på Elm Street :bigeyes:
 14. Något man dricker:
The
15. Band:
 
The Pinks :D
16. Djur:
 
Tamråtta
17. Gatunamn:
 
Tanneforsvägen
18. Bil:
 
Triumph
19. Sång:
Tryggare kan ingen vara

Jag utmanar ER alla som läser bloggen min :thumbup: och som vill göra den!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har. Kolla gärna in min blogg och kommentera.



Hoppas du har lust att följa min blogg via bloglovin!

2009-02-27 @ 00:00:33
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, vilken rolig utmaning :) Satt själv och funderade över ifall jag skulle klara det. Ska testa!

2009-02-27 @ 18:59:53
URL: http://www.nolow.se
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »