utmanad

Hittade denna stora och lååånga utmaning i Sofis? blogg.
 Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
 7
Vilken svordom använder du mest?
 Ingen, barnen mina snappar upp allt man säger
 Äger du en Ipod?
 Vad e det?? Ngt man kan äta :D
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
 Har ingen, barnen väcker mig 7.30
Hur många resväskor äger du?
Inte en enda
 Använder du flip flops även när det är kallt ute?
 Never
 Var köper du dina matvaror ifrån?
 Maxi, coop och willys
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
 Jag tar hellre bild
Vilken var den senaste filmen du såg?
Swordfish, just nu
 Har någon av dina vänner barn?
 Japp flera av dom
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
 En ny dator
 Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, finns det nog nån som gjort
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
 Nej, men det kanske skulle behövas haha
 Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen, spelar genom datorn
 Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
 Inget av det, laktosintolerant
 Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
 Jajamen, and noone will ever know
 När var senast någon stötte på dig?
 Igår??
 Vad åt du till middag?
 Tacos
Använder du huvtröjor?
 Nej, inte min stil på kläder
Kan du vissla?
 Yes
 Har du någonsin deltagit i en demonstration?
 Nej
 Vem var den senaste som ringde dig?
 Min Findus - me love you ;)
 Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Måste säga Balder, annars e jag grymt åk och höjdrädd :O
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
 Finns säkert några idioter som gör
 Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
 013
 Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja.. Favoriten var Tom & Jerry.
 Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Mer än 50 butiker
 Hur många syskon har du?
 Två systrar och en bror
 Är du blyg inför det motsatta könet?
 Ujja
 Vilken film kan du alla replikerna till?
 Shrek den tredje :D
 När flög du senast?
 2000 ? när jag var i Grekland med min ex-make nr 1
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
  6st
 Läser du för skojs skull?
 När jag hinner
 Pratar du några andra språk?
 Engelska, norska och tyska
Diskar du din egen disk?
 Ja, barnen är för små för att kunna hjälpa till ännu
Har du gråtit offentligt?
 Det har hänt
 Har du en stationär dator eller en laptop?
 Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nope, men lär mig lite nytt då och då
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
 Har redan, en i tungan och 5 i öronen
 Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
 Absolut ;)
Kan du kasta macka?
 :thumbup:
 Har du någonsin varit på Jamaica?
 Nej
 Vem har du med på Bion?
 Min darling, om jag hade nån ;(
 Vem var din favoritlärare?
Hade ett par st
Vad har du för väder?
Mörkt, kallt och jävligt!
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
 Ja, det är ju inte tatueringarna jag dejtar ;)
 Har du en blogg?
 Japp
 Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
 Svenska
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
 Finns ett par - lojal, trogen och romantisk ;)
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
 Det har jag
 När sov du senast på golvet?
 Ett halvår sen
 Vilken är din favoritdrink?
 Orgasm .... ;)
 Gillar du din boendesituation?
 Ja, snart, flyttar i mars ;)
 Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
 5
 Äter du frukost dagligen
 Ja oftast
 Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 
Ja ganska, med 2 barn och en massa studerande
 Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
 Nope
 Vilken är din favoritfrukt?
 Äpple
 Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
 Inte värst, men kanske skulle göra
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
32 :rolleyes:
 Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
 Javars lite granna
Tror du på liv på andra planeter?

 :question:
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
 
Daniel :S
 Vad var det senaste du åt?
 Kryptoniter :P
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
 Med samma för det mesta, har nästan bara kvinnliga vänner
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det får du nog fråga dom ;)
Gillar du senap?

 Ja
 Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Skulle inte tro det
 Sover du på sida, mage eller rygg?
 På sidan
Har du någonsin köpt något från ebay?
 Nej
 Tycker du om att krama folk?
Ja mina nära och kära :thumpup:
 Äger du en digitalkamera?
Japp en HP
 Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
 
Tacka ja:O
 Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
 Ja mest om det är auktoritetessamtal man väntar på
Tycker du att du är attraktiv?
 Absolut :rolleyes:
Vad är du allergisk mot?

 Inget vad jag vet
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?

Så länge man mår bra so go for it ;P
 Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
 Nej
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
 Alexander
Jag utmanar er alla som läser min blogg ;)


Kommentarer
Postat av: linda

Oj oj, vilken mastodont-utmaning :)

2009-02-01 @ 11:23:43
URL: http://lolinas.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »