Då har även denna dagen gått

Japps då börjar dagen gå mot sitt slut och snart e det dags för mina små att hoppa i säng och sova, Just nu så slänger dom ut alla mina trosor och bh:s på golvet.

Idag har vi varit på Coop och handlat hem mat. Och så har vi varit en snabbsväng ute hos mormor och morfar och hälsat på dom. Vi fick middag där och vi hade det så trevligt så.

Idag har jag oxå haft skumma kramper i magen och fått springa lite extra på toa idag, antingen så e det en släng av maginfluensan som barnen haft. Eller oxå e det mensvärk och isf, en förbannat grym sådan. Men vad vet jag, har aldrig lidit av mensvärk innan.

Nu så e det bara 3 dagar kvar tills jag och min darling FINDUS ska göra ngt tillsammans. Vi har bestämt oss för att äta tacos här hemma hos mig och göra oss fina ;-) sen ska vi dra vidare ner till la ´ fisk en sväng och checka  läget och sen vidare till Harrys. En helkväll bara för oss tjejer. Jippiie vad kul det ska bli. Drickbart under kvällen har vi pratat om att det ska bli Tequila Rose java. Så här ska blandas drinkar med kaffesmak. haha

Kommentarer
Postat av: Krille

Hejhej! :)



Nu har jag skissat lite på en till meny åt dig. Jag h har bilder på detta i foruminlägget du skrev på www.bloggdesign.nu



Du kan ju titta in och säga vad du tyckte.

2009-01-27 @ 20:43:51
URL: http://www.bloggdesign.nu
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »