Nu tävlas det igen :-)

Denna gången kan jag vinna en massa sex-tillbehör. Spännande och kul Jippie!! Det som ska göras e att hitta priserna på nedanstående saker och lämna i bloggen denna nya blogg jag hittat. Kolla bilden så får ni se vilka härliga saker som finns i priset.






Produkterna är Förspel/Förrätt:

 ViaMax - Desire art.nr 67023
 ViaMax - Pure Power art.nr 67026
Shunga Massage Candle art.nr 65648
 XXX Lotto Game art.nr O778656 

"Akten"/middagen:

 Dolfinger art.nr 220056
 O´my Glidmedel Melon art.nr 250219

 Efterspel/dessert:

 Shiatsu - Stimulating Sin - Bath & Shower art.nr H66035
 Shiatsu - Bodylotion art.nr H66025 
Extra: Pjur Med Clean art.nr 65277 
Shiatsu Chocolate Body Paint art.nr H66070
 Lavetra Condoms - Ultra Thin art.nr 610
Lavetra Condoms - XXL art.nr 611
 Lavetra Condoms - Fruit art.nr 614


Det jag ska göra nu är att räkna ihop slutsumman och skicka till innehavaren av denna nya blogg.
Önska mig lycka till nu :-)

Kommentarer
Postat av: Sexkammaren

Vad roligt att du är med .. Lycka till.

2009-01-28 @ 18:37:04
URL: http://sexkammaren.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »