Tidig morgon

Igår kväll var jag färdig med gräddning av bullarna kl 21 ca. Gissa vem som var vaken då och vägrade sova??
Just det, lilleman e klart. Till 22 fick jag honom att sova igen. Då när båda barnen varit vakna längre än vanligt så tror man ju i sitt stilla sinne att dom ska sova längre på morronen men så är ju inte fallet. Kl 05.30 var det en liten söt pojke som slog upp ögonen imorse. Gaaahh me don't like. Men men, bara att se glad ut och göra det bästa av situationen. Har ju hunnit med ganska mycke här på morgonen nu :-)

Igår när jag var på Coop och handlade det sista inför min och Findus kväll så köpte jag mig en degskrapa, det var ju inte alltför tidigt haha. Skulle även ha köpt en ny brödpensel då min jag hade är spårlöst borta.... Kanske ska ta och önska mig en i present. Fyller ju snart hehe.

Nu e det iaf snart dags för Alexandra att få gå till dagis och jag ska hem och tvätta lite och städa. Måste ju se lite fint ut ikväll.

Hur ser er dag ut??

Kommentarer
Postat av: linda

plugg plugg plugg (lite för mkt bloggning) o packa..

2009-01-30 @ 11:47:11
URL: http://lolinas.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »