Utmaning en stor en :-)

Hittade detta i en ny blogg jag besökt idag/natt. Hon hade gjort två stycken med 20 frågor, jag slog ihop till en stor :-)
Ni hittar henne här

1. Har du någon rälig ovana?
Bita på naglarna

2. Bästa konserten du varit på?
Aldrig varit på konsert

3. Vilket är ditt värsta bus du gjorde som barn?
Hällde ut ca 6 kg strösocker på golvet ihop med syrran. Satt sen och lekte i det

4. Fick du IG i något ämne i gymansiebetyget?

Nej

5. Skulle du skönhetsoperera dig om du erbjöds gratis ingrepp?
 Ja, gastric bypass

6. Vad handlade din senaste dröm om som du minns?
 Att jag träffade en gammal vän som jag inte träffat på flera år

7. Skulle du kunna tänka dig att adoptera ett barn?
Har 2 egna

8. Reser du dig för gamla/gravida på bussen?
 Absolut

9. Tre saker du alltid bär med dig?
Nycklar, plånbok och mobilen

10. Har du någon gång som vuxen sårat någon avsiktligt?
Om man med avsiktligt menar att göra slut så är svaret ja, då jag fått reda på att han varit otrogen. Så jag blev ju sårad först

11. När gjorde du något fint för dig själv senast?

För ett par timmar sen, badade med levande ljus

12. Har du någon gång pajat en vara i en affär utan att säga till?
Nej

13. Pratar du med dig själv?

Ja, gör inte ni?

14. Vilken skådespelare/ska borde spela dig om det gjordes en film om ditt liv?

Hmm en svår en, men jag tror att det får bli Angelina Jolie. Gillar henne

15. Vem utanför din familj känner dig allra bäst?

Min Findus

16. Ditt favorituttryck just nu?

Det jag inte hinner idag, gör jag imorgon

17. Tycker du om ditt jobb/din pågående utbildning?

Jodå. haha jag är föräldraledig

18. När blev du rädd senast?

En kväll då det blåste ute och det lät som att ngn stod på balkongen och knacka på fönstret. (bor på 5:e vån)

19. Pinsammaste fylleminnet/återberättelse från vän?

Minns inte

20. Vilken maträtt bjuder du på om du vill imponera på någon?

Fisk med frasigt täcke

21. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Håret

22. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Hemma :-)

23. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Gå på massage

24. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

beckas  , emmys och min egen. haha

25. Prenumererar du på någon tidning?

Nej

26. Vad fick dig att börja blogga?

Har alltid skrivit lite typ dagboksanteckningar, först på lunarstorm, sen i mitt space och nu på blogg.se. Kul att läsa om senare i livet och kul för barna att se

27. Har du några stora planer detta nya år?

Gå ner i vikt och hitta den rätte för mig, är på god väg hoppas jag <3

28. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Det beror lite på humör och vad jag e sugen på. Blir mest att jag bakar själv elr åker hem till mamma elr mormor :-D

29. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Cancerforskning

30. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
Katt

31. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Vill inte åka någonstans

32. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Säger jag väl inte heller :-)

33. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

IDROTT

34. Har du några inplanerade resor det här året?

Hälsa på vänner i Strömstad ev.

35. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Jag är överviktig, jag är snäll och jag e världens bästa mamma hihi

36. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Nej, vem e det

37. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Inte ett dugg

38. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Singel sen mars 2008

39. Svär du ofta?
Gjorde förr, men barnen är som svampar vad gäller fula ord

40. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
I hallstra och Gistad

Vill du med göra denna utmaning så gör gärna det, och lämna en kommentar hos mig så jag får läsa. Kram på er alla och god natt

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Hoppas du får en bra start på veckan!

2009-01-12 @ 06:21:06
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Emma

fin blogg du har :D

2009-01-12 @ 06:30:09
URL: http://emmaaoi.blogg.se/
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med! På ALLA frågor dessutom :D

2009-01-12 @ 06:57:44
URL: http://beciell.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »