vad ska man skriva för rubrik idag då?? BVC

Idag har jag varit på bvc med lillemannen min :-) Han väger nu 10160 g och är 75 cm lång. Växer och frodas som han ska, klarar även det som gås igenom på en 10 månaders kontroll. Han är ju 9,5 månader :-)

Har oxå varit i skolan idag och pratat om mitt nya ämne som jag ska läsa, nämligen sjukvård. Fick även välja vilken avd  på sjukhuset jag helst vill göra min APU. Jag valde infektion elr geriatriska. Där får man lära sig en massa och får testa en massa saker, ni vet sticka folk med nålar och ta olika prover. Jag hade helst velat vara på lab elr liknande men dom tog inte emot ngn :-(

Annars har inte så mycke hänt här idag. Idag har vi ätit kyckling och det var så gott.

Vi hörs alla godingar därute ;-)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Åh! Du är bra modig som kan arbeta inom sjukvården! Behövs bra folk där.

2009-01-15 @ 03:02:20
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: moa

hej jag vet inte vad som e fel på min sida den ser ok ut i explorer men inte firefox....

2009-01-16 @ 11:52:50
Postat av: Sandra

Svar: tack för din kommentar ang. naglarna :) jag gillar ju alla tre designerna så jag kommer göra alla men nu är det svårt att välja vilka jag ska göra först ;)



Söta barn du har :)

2009-01-16 @ 14:04:57
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »