Regn och regn och så åter regn

Sen igår kväll har det regnat konstant. Det är så tråkigt tycker jag, för igår på em när jag och barnen skulle gå ut och leka, ja då drog värsta åskvädret igång så jag släckte ner allt som fanns.

Idag då jag skulle iväg till dagis med dom små så var det som en dusch fast med kläder på. Och samma visa hem och när det skulle hämtas så i fredags bestämde jag mig för att låta barnen vara hemma.

Och tur var väl det, för då kunde vi vara ute och leka lite innan "gamla mormor" kom på em och var lite barnvakt då jag jobbade på kvällen igår. Det var en kväll med knappt inget för mig att gör :rolleyes:, tydligen var jag inte schemalagd så jag fick ta hand om andralarmet och några småärenden :)

Idag då är det åter regn och tråk ute :( vi ska ev åka till mamma senare, men e det sånt här skitväder kan det ju kanske kvitta . Men hon ska ha mina barn då jag jobbar på söndag så vi åker nog iaf. Gott med sällis oxå :P

Kommentarer
Postat av: Crazy bitch!

TudisRudis så klart :rolleyes:

Twittra på nu för i helvete kvinna! ;)



Love you!



2009-07-12 @ 00:02:47
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »