Gårdsfest :)

Igår var vi ute på gården med div. grannar. Det grillades korv och så var det musikunderhållning. Mycket trevligt. Alexandra sprang runt och lekte med barnen och jag pratade mest med grannen som bor i dörren precis bredvid min :) Och hennes kompisar givetvis. Det var trevligt och det var gott med grillad korv och kaffe. Det tackar vi för :)

Barnen somnade ganska omgående när vi kom in sen och jag trodde vi skulle få sovmorgon idag ! Men inte 6.22 slog lilleman upp sina ögon och då var det slut på den.

Idag ska jag åka till ramstorpsgatan, jag har fått jobb över sommaren troligtvis :D

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Tack så jättemycket =)

2009-06-04 @ 19:49:05
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Katja

Hejsan! Men det är för simpelt ;) Hihi, vi stekte upp en kyckingfilé (jag äter ju inte så möe), så det tar man så många man känner för! Kryddade rätt hett, med salt, peppar, chili och cayenne. Stekte upp i småbitar. Sen vanliga tortillia bröd, fyllde med sallad, tomater, gurka, lök, majs, paprika och kycklingen, toppat med ost och avslutandes med paprika/chili cremefraiche (icas).. Riktigt mums, tycker det är så tråkigt med köttfärs i.. och inte alls lika gott!!!

Ha en underbar nationaldag =)

Kramar!!!!

2009-06-06 @ 11:42:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: martin

hej vad vacker du är !! är du singel ?

2009-11-05 @ 17:07:44
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »