Idag vabbar jag

Igår var det jobb som vanligt och sen tog lilleman och jag cykeln ner till stan, lämnade in några papper nånstans :question: och sen bar det iväg hem igen.

Vi käkade lite när vi kom hem och sen så vid 16 så somnade lilleman. Vaknade sen efter en timme, men var så knäsjuk och mammig så det var jobbigt där en stund. Men det var ju bara för att min lilla älskade Lukas hade feber och var såå trött igen. Han somnade igen i mitt knä runt 17.30 och sov hela natten då. Skönt för mig med lite egentid......

Somnade själv runt 19 och har sovit hela natten jag med. Kl 6.40 vaknade lille plutt men e nog dags att sova en stund för honom nu.



Inatt har jag drömt om D och vad han hittat på. Och så slutade det ju med att vi hade sex. Fy farao vilken mardröm :(
Har ju drömt om bättre saker måste jag få säga.

Idag är jag hemma med Lukas så då heter det väl att man vabbar

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »