Jag är viktig ;)

När jag var hos syrran förut så lånade jag hennes våg, den visade att jag gått ner 1,5 kg sen förra veckan då jag oxå lånade syrrans våg :)

Det börjar visst gå åt rätt håll här nu, jippie.

Imorrn ska jag åka till GBG igen och hämta min lilla prinsessa. Håller tummarna för att lillemans feber e borta imorrn och att han är bättre då han ska vara hos moster och kusinerna.

Men nu e jag så trött att ögona trillar på mig snart. Så natti natti



Jo i helgen ngn av dagarna så ska syrran vara barnvakt så jag ska få ut och svinga mina lurviga :D så finns det ngn därute som bor i närheten av mig som vill parta lite med mig, hör av er, fest hemma hos mig och sen utgång tycker jag. JAG HAR SPOTIFY så en massa musik finns det oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

Särbon mår bra igen =) Tack för omtanken i min blogg! HUr är det med er då?



Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin samt var med och tävla om en unik Bloggdesign!!!

2009-06-24 @ 22:52:55
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

tack för tipset =)



KRAM



Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin samt var med och tävla om en unik Bloggdesign!!!

2009-06-24 @ 23:37:05
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »