Lite info om veckorna som gått

Jag har fått jobb över sommaren :) På ramstorps servicehus, så kul. Skönt att slippa att bara gå hemma och dra. Jag skulle egentligen ha gått bredvid hela denna veckan men då dom tyckte det gick så bra för mig så frågade dom om jag inte ville prova att gå själv. :D Åh vilket förtroende och vilken kick det gav mitt självförtroende.

Och sen så har jag ju fått en ny medicin som ska förebygga min migrän, den funkar väl sådär, vissa dar får jag riktigt kraftiga anfall iaf. Vissa dar helt problemfria. Har ju oxå fått en remiss till överviktsenheten av min läkare. Bara 5-10 års väntetid. Under tiden kan jag ju göra det bästa jag kan för att krypa neråt i vikt :)

Mycket som händer och lite tid att skriva. Men det ska komma mera vad det lider.

Kommentarer
Postat av: Hella

Du som varit på Island kan ju få en Spotifyinivte på http://elisabetxiv.wordpress.com/ där får alla som skriver en rad om landet en

2009-06-15 @ 00:20:05
Postat av: camilla

heej :) härligt med sommarjobb, duktig du är! Jag börjar gärna promenera med dig, vi bor ju inte såå långt ifrån varandra. så vad säger du? imorrn bitti kl 8? :D kram

2009-06-17 @ 11:24:43
URL: http://cemia.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »