Idag är det onsdag :)

God förmiddag alla mina vänner eller ngt :D Imorse tyckte mina små darlings att det var dags att stiga upp kl 06......... Det tyckte ju inte jag då, men det fick väl bli så iaf.

Måttligt trött redan :tired: men det kan inte hjälpas. Nu har vi iaf blivit såpass friska så Alexandra ska få gå till dagis idag och jag ska plugga var det tänkt, men så ringde dom från Råd och Stöd igår så nu kommer dom hit idag mellan 13- och jag vet inte hur länge. Men men det ger sig. Alexandra ska iaf få kila iväg till dagis idag, det var ju så längesen hon var där nu. Dags att få leka av sig lite.

bilderna är klickbara så dom visas större :)

Möblerade om lite och gjorde iordning i barnas rum oxo nu efter flytten, så nu ska ni få se hur dom har det i sitt rum, när det är städat och fint. Nu har dom levt rövare därinne igen så man kan knappt ta sig in. Vi ska ta och städa därinne strax :D

Men, men nu ska vi fixa och dona lite innan det är dags för dagis och besöket, vi hörs senare kramiz

Kommentarer
Postat av: jane

hejj jo hon fyllde 1 år den 7 februari..

2009-03-18 @ 10:57:43
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: jane

jag tycker den blommiga väggen är fräck:))))

2009-03-18 @ 11:01:36
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: jane

ja precis den väggen tuff och skit i vad andra tycker!!!



oj oj stor kalas med andra ord,skoj!!!!!

2009-03-18 @ 11:50:44
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: Sandra

Godkväll gumman!



Jo jag går in på din blogg varje dag, minst 1 gång om dagen. Ibland skriver du ju mer än 1 inlägg.



Har du lust att hjälpa mig att tjäna en liten slant?



Mvh Sandra

2009-03-18 @ 22:25:43
URL: http://sessan1.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »