Kommit igång så smått igen :thumbup:

Idag så har jag kommit igång med min träning igen så smått. Idag har jag gjort situps 3*10 och så rumplyft 3*10. Det var inte det lättaste för jag hade en liten söt Lukas som klängde över mig samtidigt :love: men det gick bra. Ska göra om samma sak nu ikväll och även börja med cykeln igen så smått.

Me like, jag mår ju såå bra när jag får "träna" lite. Hoppas att det visar ngt på vågen sen oxå. Jag väntar ju givetvis på att få ett litet träningsschema av min darling, men sålänge kör jag lite egenhändigt påkomna övningar.

Så nu ska det tränas lite och ses lite på tv. Hojta högt på msn om du vill ngt :D
Adressen är [email protected] om du vill adda :O

Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Ja det är synd att drömmar måste ta slut så snabbt bara ;)

2009-03-23 @ 20:38:23
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/
Postat av: jane

duktig du är som tränar,jag måste börja,gått upp några kilon nu sita veckorna...usch...jag som hade et par extra innan..måste börja oxå

2009-03-23 @ 21:18:22
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »