Nehepp gott folk

Då var det väl iaf dags för sängen då. Nu idag har iaf lilleman och jag varit iväg på Willys och handlat allt nästan till smörgåstårtan som vi ska ha på söndag, bara brödet kvar. Hade det inhandlats idag så hade det varit gammalt på söndag :(. Men jag kan ju säga att om jag vetat innan vi gick iväg till bussen förut att det skulle vara så in i helvetes kallt som det var så hade jag stannat hemma. :rolleyes:

Har ju även hunnit med att tvätta idag, och under tiden som DHW var på tv så bakade jag lite kakor :)
Har oxå en sju jävlars migrän ikväll så jag drar mig lite för att krypa ner i sängen, somnar jag med migrän så vaknar jag med migrän :O

Ni som läser min blogg och som kommer på kalaset på söndag, detta är vad jag önskar mig i present:

1. En extern hårddisk
2. En extern dvd-brännare
3. En skohylla
4. Biobiljetter till valfri film, det var såå längesen jag var på bio
5. En miljon kronor ;). Fixar du detta är jag din föralltid hehe

Vad barnen önskar sig i present skulle kunna vara ngt sådant som pussel till Lukas, ett som passar hans ålder då.
Saker man kan lyssna och lära av, mamma älskar dessa saker not :O
Alexandra vill ha filmer, noddy. pussel och såna saker man kan pyssla med.

Och har ni förslag på tårta så lämna gärna en kommentar eller två ;)

Men nu ni gott folk är det dags att krypa ner iaf, ögona hänger i knävecken. Jag tar chansen och hoppas på det bästa :)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul att du skrivit där =)

2009-03-24 @ 23:43:11
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Jag måste säga tack för tipset om koksalt, glömde bort det så fort jag läste det men nu kom jag på det igen! :D

Ska testa det imorgon, får skriva upp "receptet" Massa tack!



Godnatt & sov gott!

2009-03-24 @ 23:46:03
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

Jag behöver hjälp hjälp hjälp!! Kolla på bloggen och se om du kan lägga in en hjälpande kommentar! :) Svara här : http://juicyphine.blogg.se/2009/march/hjalp.html, taaaaack! // http://juicyphine.blogg.se

2009-03-24 @ 23:49:00
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »