Tio första ...

Tio första

 Första bästa kompis:
 
Jag minns inte riktigt? Martina

 Första bil:
 
En volvo 360

 Första kärlek:
 
Min kusin Johan som är äldre än jag

 Första husdjur:
 
En massa katter

 Första semester:
 
Grekland

 Första jobb:
 
I skolköken

 Första riktiga kärlek:
 
Jonas

 Första piercing:
 
Öronen, men de räknas väl inte, så då får det bli tungan. Enda piercing jag har förutom i öronen

 Nio senaste

 Senaste alkoholdrycken:
 
Tequila rose lattesmak

 Senaste bilfärd:
 
I söndags, hem från mormor och morfar.

 Senaste filmen du såg:
 
Djävulen bär Prada

 Senaste ringda telefonsamtal:
Mormor

 Senaste bubbelbadet:
Oj oj det var längesen, badade förvisso med badsalt idag

 Senaste spelade cd:
 Lyssnar alltid direkt från datorn..

 Senaste kyss:
Det var längesen, minns inte :question:

 Senaste gången du grät:
Minns ej

 Senaste måltiden:
Potatis fläskfilé och bearnaise

 Sju har du nånsin:

 Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nope

 Badat naken utomhus:
Japp i kvärnapisset :D

  Blivit kär vid första ögonkastet:
Kanhända

   Sagt att du älskar någon utan att mena det:
 
Kanske..

 Tagit springnota:
 
Nope!

 Busringt till någon:
 
Många gånger, men det var ett par år sedan, hehe

 Sju saker du har på dig:

 
1. Trosor
 2. T-shirt
 3. En strumpa
 4. En strumpa till!
 5. BH
6. Byxor
7. Tröttheten :P

   Sex saker du gjort idag:

 
1. Vaknat
2. Bytt blöjor på barnen
 3. Lämnat Alexandra på dagis
 4. Sett Artur och minimojerna
 
5. Ätit middag
  6. Tittat på Så ska det låta

 Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Mina barn
 2. Min mobil
3. Linda
 4. Kameran
  5. Min säng!

Fyra personer du kan berätta allt för:
 
Finns bara en som kvalificerar sig till det ;)

 Tre val:

 Blått eller rött?
Blått

 Sommar eller vinter?
 
Sommar

 Choklad eller chips?
Choklad

 Två saker att göra innan du dör:
 
Komma ner såpass mycket i vikt att jag är nöjd med mig själv
Uppleva mina barnbarn och kanske även barnbarnsbarn :D

 En sak du ångrar:
När var och hur jag blev av med oskulden :S

 KOPIERA & BESVARA NI SOM VILL! :)

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

Hej !

jag tänkte bara tipsa om att du nu kan vinna ett VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg..

titta in och delta vettja ;)



/ MZ

2009-03-20 @ 23:34:04
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: jane

god morgon hur läget?

2009-03-21 @ 07:50:46
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: Sarah

hehe ska faktist testa denna med :)

verkar kul kanske man kan minnas tillbaka lite :P



rolig grej :)

/Sarah

2009-03-21 @ 09:18:39
URL: http://sazzz.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »