Gastric bypass :O

Jag skulle vilja göra allt för att komma ner i vikt och det ser inte lätt ut för min del :(. Men vad jag skulle vilja prova och jag vet att jag kommer att klara det är en gastric bypass. Bara för skojs skull fyllde jag i en hälsodeklaration och fyllde i en massa svar på frågor och nu har jag fått svar. Det finns tider för op redan innan sommaren, vilket jag tycker är bra, för skulle jag gå via landstinget så skulle jag först få vänta i 2 år på min tur. Här kan man få göra sin op innan sommaren. Det enda kruxet  är att denna operation kostar ca 115 000, :rolleyes: och det är ju inget man direkt hostar upp eller trollar fram ur knäna tyvärr. Nån som vill sponsra ;)

Nehepp, nu tv, sen plugga :question:

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv.tack för gratulationen =) bebben beräknad 19 okt

2009-05-21 @ 11:18:48
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag har gjort en gpb operation - behöver du inspiration, kika gärna in på min blogg? Fråga på om det är något med!!

Fin blogg!

2009-06-03 @ 00:06:41
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »