Goder afton på er

Då var denna dagen till ända. Med Grey's och ett fint bröllop. Snacka om tjutvarning på programmet. Ikväll har jag oxå lärt min darling Tudis att mobilblogga :D

Nåt måste hon ju göra för att jag ska få ngt att läsa även om dator e paj. Lider med dig gumman att du inte kan komma ut på datorn alls. haha. Men lite kul har jag åt dig ;)

Jag har lagt 2 nya länkar på min blogg, en där du kan skänka pengar i menyn till höger och en rosa där du kan bli medlem på gratismakeup och få presentkort.

Men nu ska jag inta sängläge tror jag för upp ska vi imorrn kl 05 redan!!

Puss och godnatt på er därute i cybervärlden

Kommentarer
Postat av: Johanna

Njja typ lindas stuk :/. din modell.. ngt liknande.. jag gillar rött,liila, rosa osv... Lek liite ;). Jag är alltid me på ngt nytt :)



2009-05-28 @ 09:59:00
Postat av: Sandra

Hur är det med dej vännen?

2009-05-30 @ 17:19:40
URL: http://sessan1.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »