Hallojsan

Hej hopp i galopp, idag har jag fått sova ut ordentligt, syrran har haft barnen sen igår kväll. Meningen var egentligen att jag skulle ha gått ut, men hade ingen lust med det så jag stannade hemma. Jag var inne hos grannen min. Vi kolla lite tv och läste lite i skolpapper och bara umgicks. Det var riktigt trevligt!! Tack för igår Camilla. Kolla in hennes blogg, klicka bara på namnet :)

Idag ska jag ha syrrans ungar, hennes tur att få vara barnfri nu :)
Får se vad jag hittar på ikväll, igår innan jag åkte hem iaf så lagade syrrans kompis Susanne ngt gott att äta iaf, pasta carbonara, det var bandspagetti, creme fraiche, bacon, färska champinjoner och gröna ärter i ett hopkok ;)
Det var så gott, jag ska göra om det snart, fast utan ärtor. Hatar ärtor, kan äta vilken grönsak som helst men INTE gröna ärtor yuck.

Nog snackat om detta :) ska kanske ta och fixa lite här nu så bustrollen kan stöka till sen !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Ja det var nog mest för din skull jag ändrade textstorleken, men det blir väl lättare för alla! :P



Härligt att syrran har blogg ;D

2009-11-17 @ 20:29:56
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »