Vilken satans värk

Jag har då aldrig varit med om maken till att det kan göra så in i fan ont. Förra månaden så märkte jag knappt av den, men nu denna gången e det nästan så jag får gå dubbelvikt. Så fucking ont och så blir man ju i humöret därefter ;(.

Well, nu strax ska vi äta frukost, för att sen bege oss till våra älskade kusiner. J fyller ju 7 idag!! Hipp hipp hurra för dig tjejen. Ska se om jag får ordning på grejerna hemma här och fixa ngt till dig. Annars blir det senare.

Måste ju bara få berätta en sak till. Natten mellan onsdag och torsdag så kräktes ju mammas fia och jag misstänkte magsjuka då, men det visade sig inte vara det. Iaf så pratade jag med darling T på morgonen och hon sa att jag skulle se till att fia fick i sig skonmat. Du kan börja med en kopp the sa hon. TACK för det crazy tudis. Nu gör hon inte annat än och dricker en massa the. WELL DONE  ;)

Mammas fia har blivit helt torsk på the. :bigeyes:

Kommentarer
Postat av: Vet du inte det???

Moahahahahahahaha... te kärringar! :D

2009-10-19 @ 09:51:36
URL: http://crazysexybitch.se
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »