God morgon allesammans

Igår såg jag i Marias blogg att jag vunnit en tävling, YeeY heja mig vad jag e bra. Så skoj. Idag så ska jag och mammas lilla fia åka iväg till GBG då hon ska vara hos sin pappa ett tag. En jobbig tur för mig då jag har feber, hosta och inte kan andas genom näsan knappt. Hoppas på att få sova på vägen hem i bussen :)

Igår så fyllde ju syrran min år. Hipp hipp hurra för henne. Nu har hon entrat det magiska 30-strecket haha. Hon hade en två jättegoda smörgåstårtor att bjuda på, bullar och biskvier, ni vet dom här:

fast med brun choklad på. Men jag var ju som sagt inte riktigt piggelin igår så jag stannade inte sålänge utan åt lite smörgåstårta och kaffe, var sen i affären och köpte kaffe till henne och sen fick vi skjuts hem av mormor och morfar. Lukas han fick åka med till dom, för idag ska ju fia och jag åka till GBG och det kan bli lite drygt för en 1.5 åring att sitta 4 timmar i mammas knä :rolleyes:

Nu ska jag laga till lite mat som vi ska ha med oss att äta på bussen, spagetti och köttfärssås blir det. Vi åker ju på en sån bra mellantid idag att det hamnar mitt i lunchen :thumbdown:

Kommentarer
Postat av: Daniel

30 e ingenting, först då börjar livet!



Slafs å njut!

2009-09-15 @ 10:26:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej , hur är det?

Nja det är tanden framför den som jag drog ut som gör ont.

Den ska jag med dra ut , hehe tandlös.

Men den sitter längst bak så det gör inget.

Ska in till hus och ta bort ett stort födelsemärke idag.



Kram

2009-09-15 @ 13:58:06
URL: http://sandram.webblogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »