Nu har det varit mycke

Nu känns det som att jag inte hinner med allt själv längre, Jag kommer efter med det mesta. Men det börjar ordna till sig nu, bara bloggen min som ska få sig en rejäl uppdatering nu :P

Vet inte riktigt vad jag ska börja med men som ni säkert har sett på mitt mms-blogginlägg nedanför så har ju en ruta gått sönder!!! Eller gått sönder e dumt att säga. Jag var barnvakt till mina sykonbarn i helgen och då hände detta. En av kusinerna slängde en leksak på fönstret och pang sa det så var det trasigt. Som tur är så har det inte gått hål rakt igenom utan bara i innerfönstret. Barnens far och en kompis till honom ska fixa till mig. Så jag får en ny ruta :)

Men denna helgen då, ungarna har varit rent ut sagt jävliga. Såhär har dom aldrig betett sig innan, dom har alltid varit "snälla" och kontrollerbara, men inte i helgen inte. Fan jag som alltid brukar fixa dessa ungar + mina egna 2. När kvällarna kom var jag så trött och utmattad så jag somnade nästan direkt jag oxå. Jag har oxå varit så yr och svimfärdig. Det måste nästan ha berott på att jag missat min medicin, men jag tvivlar, det kanske helt enkelt var så att det blev för mycke :question:

Mammas lille plutt har ju fått sin tumme klämd oxå. Den e dubbelt så stor och så är det blått lite här och där, vi ska till dr Janis imorrn så jag ska be han titta lite på den. Och så hoppas jag nu få svar på vad lillemannens prickar i ansiktet kan vara. Medicinen han har ätit har väl inte gjort varken från elr till. Ibland e det en massa prickar och ibland mindre. Det får bli pricktest och en grundlig undersökning...

Och nu äntligen så har mammas prinsessa fått hem sin cykel. På den nu finns det stödhjul och nylagat däck. Hon var så lycklig imorse då hon fick cykla till dagis :). Men det kunde ha slutat lite illa där, för hon visste ju inte hur man bromsade, men nu vet hon och det går så bra, tänk er det 3,5 år och cyklar som om hon inte gjort annat :D.

Nehepp gott folk, nu ska det städas lite här hemma och sen så ska det pluggas :)
hej svejs

Kommentarer
Postat av: Sassabassa en ung morsa med panikångest

hihi, javisst var det pinsamt=)

2009-09-02 @ 12:06:05
URL: http://sandram.webblogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »