Skorna

Nu så har jag visst inte bloggat på en stund, jag hinner inte riktigt med ibland känner jag. Jag har ju fullt upp med skolarbete, möten och mina darlings, som nu oxå har blivit sjuka :(

Men nu så ska det skrivas lite idag iaf :). Vi var ju iväg till Ikea i helgen ihop med Camilla och hennes kompis Amanda. Vi var först på Ikeas restaurang och käkade mat. Camilla och jag åt lax, Amanda köttbullar och barnen pasta.



Sen var vi runt i div. butiker och kollade kläder och sånt, Till slut kom vi till skoaffären men det var ju inte skokanonen som jag skrev innan utan skopunkten. Lite snurr i bollen när jag skrev sist tror jag :)

Iaf, Alexandra fick ett par fina vita gympaskor med kardborreknäppning, Lukas ett par svarta med rött på och jag köpte ett par nya gympaskor oxå. Allt som allt blev summan för 3 par skor endast 358 kr !!! Billigt och överkomligt tycker jag :D

Man kunde inte låna bilder från denna sidan så jag skriver i länken till skorna så får ni se vad vi har på fötterna ;)
Alexandras, Lukas och mina skor.



Jag har ju varit på möte på soc oxå så nu e det avslutat. Har även fått info i det andra ärendet, men det tycker jag inte hör hemma i bloggen här så alla kan läsa och gotta sig i. Finns mer om det i låsta bloggen.

Nu ska jag byta lite blöjor på barnen mina och klä dom för dagens äventyr :) Vi är iaf hemma idag, för Alexandra hade feber igår och ont i sina öron. Även ont i halsen.

Vi hörs snart igen :thumbup:

Kommentarer
Postat av: Ninna

kna jag få läsa din andra blogg?

2009-09-30 @ 12:32:33
Postat av: Anonym

Schyssta priser på skorna :-)

2009-09-30 @ 19:16:45
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »