Hipp hipp hurra för mig =)

Om en kvart fyller jag år hehe
Då blir jag 25 ;) Underbart härligt att aldrig bli äldre än 25 längre hahahaha

Nej vars, allvarligt, jag fyller 33 år, syrran var rolig och skrev såhär:



Tack för den liksom.

Imorrn iaf ska jag ta med kidzen ut till mormor och morfar så vi får fira min födelsedag lite iaf =)
God natt på er.
Ska checka läget på fejjan nu för o se vem som grattar först =))
Nej då, ska sova nu. Puss och hej, kommer bättre uppdatering när jag e piggare och känner för't =))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!! :-)

2010-04-08 @ 19:54:27
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »