Åter till dagis

Idag när vi kom till dagis så skulle barnen gå till skogen, så det blev på med gummistövlar och galonisar, vilket vi givetvis hade kvar hemma.

Iaf, det fanns att låna på dagis,så nu är mina kids fullt munderade för en tur i skogen.

Dock lite tufft att lämna idag då lilleman blev lite ledsen och körde med sin gråt, men det gick snabbt över då Anki öppnade förrådet med hinkar och spadar. Jag har tänkt att städa hemma idag. Men tar inte det på så stort allvar då jag inte e riktigt kry ännu. Hade ett crp på 19, normalt ligger det på mellan 5-10, så ngt skumt finns i kroppen på mig.

Well well, nu väntar jag på att f-kassan ska ringa och tills dom har det ska jag ta en titt på mina räkningar, sen blir det städ och en massa musik att städa till :)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »