Tråk igen

Verkar som att det blir tråkväder idag med, vi får stanna inne och mysa, fika på balkongen igen idag.
Ska lägga in lite bilder från gårdagen och även uppdatera i
->viktbloggen<- Nyss har jag druckit lite kaffe och fått i mig mina mediciner och vitaminer. 

Men nu ser det ut ändå att bli lite finare väder. Om bara 8 dagar så ska barnen börja på dagis oxå, vi börjar inskolning den 10. Ska bli spännande tror ja, för både barnen och mig, nya barn och ny personal.

Jag har så smått börjat träna Lukas att vara utan blöja oxå, än sålänge har det inte gått så bra, vi har varit på toa men ingen kiss kommer. Strax efter ist har det kommit i kalsongen, men tänker inte ge upp. Han ska bli blöjfri som syrran sin och så småningom så kanske han oh storasyster kan bli blöjfria och torra på natten tillsammans :)


Idag ska vi käka plättar till lunch tänkte jag och så biff oc potatis till middag, och ikväll när barnen sover ska jag äta kräftor, *längtar* så gott ju

Och nu lite bilder på lite smått och gott :) och alla går dom att förstora

 fika på balkongen igår

 katterna var såklart med

 gospluttan



Kommentarer
Postat av: thilla

Så söta! =) Vi har oxå skit väder! Hoppas ni har de bra annars!

2010-08-02 @ 12:38:55
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »