en lista

JAG


*kan se skräckfilmer själv? - IKKE

*är snäll? - ALLTID

*väljer högklackat före sneakers på en utekväll? - VANLIGA SKOR

*sjunger i duschen? - NEJ DET TROR JAG INTE

*är galen? - TOTALLY ;)

*har tatuerat mig? - IKKE

*någonsin frågat chans på någon? - JA NÄR JAG VAR LITEN SKULLE JAG TRO

*har syskon? - JAPP, 3 ST

*har sprungit från polisen? - INTE VAD JAG VET

*varit och sett någon världsartist? -  IKKE


VISSTE DU:


*att min senaste kyss – VAR ALLTFÖR LÄNGESEN

*att jag tror att – JAG E DEN BÄSTA :P

*att idag har jag – VARIT HOS MIN SYSTER, KÄKAT TACOS OCH MYST MED ALLA BARNEN

*att i kväll ska jag – FÄRGA HÅRET, BILD KOMMER SEN ;)

*att mitt mål i livet är – ATT MÅ BRA OCH FÅ FINNAS FÖR MINA BARN ALWAYS AND FOREVER

*att jag nästan aldrig – LJUGER, KAN KOMMA EN LITEN VIT DÅ OCH DÅ

*att jag alltid blir tagen för att vara – MIG SJÄLV :D

*att jag känner mig som - DEN LYCKLIGASTE MÄNNISKAN I VÄRLDEN, SEN OP. DET BÄSTA SOM HÄNT MIG, STRAX EFTER MINA BARN

*att jag inte kommer ihåg- ATT DRICKA MKT VÄTSKA ALLA DAR

*att när jag vaknar på morgonen – SÅ DRIKKER JAG KAFFE

*att innan jag går och lägger mig – BORSTAR JAG TÄNDERNA OCH GÅR IN OCH PUSSAR PÅ MINA BARN

*att jag verkligen inte tycker om – LÖGNER, SVEK OCH ORÄTTVISOR

*att låten som går varm hemma hos mig just nu är– MEET ME HALFWAY



VEM

* kramade dig senast? – JOHANNA, MIN SYSTERDOTTER

* pussade dig senast? – MIN SON LUKAS

* ringde dig senast?- MIN SYSTER

* plingade du senast? – MORMOR

* var hemma hos dig senast? - CARINA

* var du hemma hos senast? – MIN SYSTER, ÄR DÄR ÄN



VAD

 

*har du för sorts nalle?- SONY ERICSSON W595

*vad spenderade du senast pengar på? – MAT

*kommer hända för dig i vinter?SÄG DET ;)

*käka du senast? - TACOS

*längtar du till just nu? - NYÅRSAFTON

*gör du och vad har du på dig?SITTER HOS SYRRAN OCH LYSSNAR PÅ NÄR BARNEN BRÅKAR, HAR ETT PAR SVARTA JEANS OCH EN GOSIG TRÖJA MED BLIXTLÅS FRAM

*ska du göra imorgon? - MYSA MED ALLA BARNEN

Listan hittade jag härinne :)


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »