Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Rose-Marie och min pappa heter Sören. När jag föddes så var dom änna bara tillsammans. Gifte sig gjorde dom senare när jag och min lillasyster var 5 och 7 år.

Vi hade det bra med våra föräldrar, vi bodde  på landet, granne med mormor och morfar. Senare sen så har vi även bott i Berga och i Skäggetorp.

Mina föräldrar skildes sen efter ett par år, för att sedan återförenas igen och gifta sig och så fick vi även en lillebror :)

Idag bor dom på skilda håll, mamma är gift med en annan man och pappa har en annan tant. Båda mina föräldrar bor fortfarande i Linköping och det ska bli kul att få åka nu i december och få hälsa på dom och fira julen med dom alla därhemma

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »