Snart dags för hemfärd

Nu sitter jag här på måndagskvällen ute hos mormor och morfar och inväntar John Blund, kan lova att han inte e långt borta. Jättetrött ikväll. Ja så imorrn åker vi hem till Snubbelvalla igen .

I söndags kväll var jag iaf iväg en sväng till min allra närmaste och käraste vän. Min darling Tudis Rudis :love:. Hon stannade hemma från hockeyn för min skull och så kom jag ändå inte till henne förrän hockeyn va slut och hon kunde ha gått ändå. Dåligt samvete för det har jag min älskade vän, men du kanske hade annat att pyssla med under tiden som inte skulle bli klart annars?? Förlåt för det iaf :S

Men iaf jag hade det jättebra hemma hos dig min söta o goa vän :P. Tack för den goda maten och det underbart trevliga sällskapet. Nu e det din tur att komma till mig ;)

Men en annan lite scary och igår rätt rolig grej som hände var att vi bestämde oss för att sätta oss i köket, då det bara var skit på tv igår. Sagt och gjort, vi tog med våra laptops ut i köket, drog ut sladdarna i fönstret som var till ljusstakarna. L sätter i kontakten till sin dator, elr iaf försöker. Pang sa det och allt i hela köket blir svart. där står vi som två idioter och bara tittar på varann en stund tills jag inte klarar mer och börjar asgarva. Jaha, det var vår tid i köket det. L går ut i hallen och börjar pilla på knapparna i proppskåpet  Men vad gör du ropade hennes man efter en stund, då har hon lyckats dra av strömmen till tvn i sovrummet där han låg och kollade film. Ännu mer asgarv från mig. och så kommer hennes gubbe upp och vi ska försöka förklara vad som hände. - Vi skulle sätta oss i köket och ta ström därifrån kontakten säger l och pekar mot fönstret men det sa bara pang och så blev det kolsvart i hela köket....

Haha, det ska vara L till såna här saker, bara hon lyckas med detta. Men det är ju inte över nu om ni trodde det. Nehe då. När S, Ls man har kollat i proppskåpet han med så ska vi ju försöka att få igång lysen och så igen i köket. Micron funkar ju men inte en enda lampa i köket vill lysa. L kollar om lampan till spisen funkar men den vill inte heller vara med. Jag drar på en platta på spisen och vet ni vad som händer ???? Jo det lyser i köket!!! Hur i hela friden förklarar ni det då?? Att lysena sätts igång då man sätter på spisen....

Ja, jag har iaf inte garvat så mkt som jag gjorde går sen darling T poppade popcorn ;)


Men men, roligt var det igår, och lite synd med för den delen. Tur iaf att felet blivit åtgärdat nu. Nu e det bara lte läsning av bloggar kvar, sen ska jag nanna kudde. För som ni vet så ska vi åka hem imorrn. Tre tåg :O

Puss o kram på er alla.



Kommentarer
Postat av: Thilla

hahahahaha så roligt!

2010-12-29 @ 22:15:41
URL: http://thillanilsson.blogspot.com
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »