Jobbigt värre

Fy faderittan vad det e trist att vara förkyld :(

Knappt jag kan andas , täppt i näsan samtidigt som det bara rinner en massa gojs från näsan. Hes i rösten och har ingen ork till nånting, och så ska man ha syrrans ungar i helgen :rolleyes:  YeeY, superhappy e jag, kanske inte, men nästa helg e jag ledig då så jag får qalitytime med älskling som kommer då.

Han fyller år då oxå så det planeras lite extra inför kommande helg :)

Skriver inget här heller ännu för man vet aldrig, Callemannen kanske läser i min blogg. Då får han ju ingen överraskning iaf.

Men nu ska det lagas lite middag till mig och kidsen här. Får se om man får ngt främmande sen vid 16. Har ju så att säga lite öppet hus med kaffe o semla igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske lite långt att åka :-) Krya på dig!

2010-02-18 @ 16:29:25
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Thilla

Hej, hoppas allt är bra med dig. SNÄLLA hjälp mig välja frisyr. Ska klippa mig imorrn =)

Kram

http://thillanilsson.blogg.se/2010/february/frisoren-imorrn.html#comment

2010-02-18 @ 22:19:02
URL: http://thillanilsson.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »