Festivalen i onsdags och Nya inneboende

I onsdags då började ju Fjordfestivalen här i stan. Vi var där till 12 och kom inte hem förrän till 20.30 på kvällen. Först var vi nere på tivolit där barnen ick åka 3 karuseller var. Det gillade dom kan jag lova. Sen var vi iväg en sväng och åt lite mat, det blev en grillad baguette till mig och så pannkakor till barnen.

När maten var avklarad så ville ju självklart barnen tillbaka till tivolit och åka mer, men si det ville inte mamma, det räckte med dom biljetterna, dom var inte gratis direkt. Ne så vi gick till den stora lekparken som ligger vid turistbyrån ist. Mycke barn där oxå som lekte, vi stannade iaf ett par timmar där. Sen var jag ju tvungen att få ngt i magen igen. Vi gick då till festivalområdet, dom skulle ju ha ngn ifrån Alvin och gänget där. Och så målades Alexandra som en fjäril. Jag fick mig iaf ngt att äta till slut, jag åt en langos, med rödlök, räkor och gräddfil på. Givetvis så kunde jag u bara äta en tredjedel ca, sen var det fullt i magen, men lilleman hjälpte mig att äta :)

 



Och så har ju våra nya söta små inneboende kommit till oss idag, just nu ligger dom under soffan och vilar upp sig efter lillemans bravader och deras lilla upptäcksfärd i nya hemmet. Bild får komma sen, då jag inte hunnit fått tagit nåra ännu.
Ska bli spännande för Alexandra när hon kommer hem och får se sin lilla kisse <3




Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »