Inatt brakade helvetet löst :)

Som det har åskat inatt, det var ngt makalöst, har aldrig varit med om liknande. Mullret och blixtrar gick om varann, hela tiden, det var prcis som att herr åskar hade parkerat precis utanför hos mig och spelade upp etta scenario för mig. Så synd bara att han valde mig, jag som e så rädd och inte gillar det. Hua, tur bara att barnen sov igenom det hela. Trodde faktiskt dom skulle vakna av det men dom sov så lugnt och skönt i mammas säng :)

Idag regnar det, vi som hade tänkt åka till stranden, vi får tänka om helt enkelt, det får bli en filmdag för barnen och en städdag för mig, det behövs lite :rolleyes:

Vi längtar hem lite till vår släkt och vi har funderat lite på om vi ska ta och åka och hälsa på lite nu när det rullar in lite kulor. Undrar om det är ngn som vill ta emot oss då, för vi måste ju bo hos ngn :)

Hoppas att darling T har tid och ses en dag, miss you my friend <3


Glöm inte läsa min viktblogg om du vill veta hur det går vill säga ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »