GBP

Igår ringde dom från Vårdlotsen och berättade för mig att jag nu ska få komma och göra en GBP=Gastric ByPass. Jag ska förvisso få åka till Stockholm och St: Görans sjukhus men det är det värt kan jag lova. Nu börjar jag mitt nya liv snart =)

Ni e givetvis nyfikna att få veta när antar jag???? Hehe, i maj kommer det och ske. Jag e så förväntansfull och positivt inställd till detta så jag ser inget som kan gå fel. Jag har sen igår googlat på nätet och hittat en massa nyttiga saker att läsa om det som komma skall. Dels info från landsting och kirurgavdelningar, men även bloggar från människor som har gått igenom en sådan här op och deras liv efter den.

Ni som e intresserade och vill kan läsa min resa mot mitt mål i viktbloggen min !! Den hittar du ->HÄR<-

Nej nu gott folk e det dags för mig att sova, jättetrött ikväll. Jag som brukar vara en riktig nattuggla annars.
Kan ha att göra med dagen som varit och dess innehåll, men det skriver jag inte om här. Det finns i den privata

Kommentarer
Postat av: thilla

Grattis!!! =)

2010-03-18 @ 08:44:35
URL: http://thillanilsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lycka till!

2010-03-18 @ 20:14:24
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Milo

Hejsan!

Vad roligt att du tittade in! =) Ja, det är verkligen spännande att läsa om andra och att lära sig att leva ett helt annat "mat"-liv nu efter operationen. Lycka till!!! Och såklart är du välkommen tillbaka! =)



Kram Milo

2010-03-19 @ 00:29:00
URL: http://mlilja.net
Postat av: Sandra

Ska byta jobb.. Du då??

2010-03-19 @ 12:45:17
URL: http://sessan1.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »