Vilken helg och lite till!!!

Då har helgen varit och sicken tråkig sådan det blev, ingen darling som kom och var hemma helt ensam. Jag ska inte klaga för mycke för jag har faktiskt haft det riktigt skönt. Jag har kunnat lägga mig när jag vill, sovit hur länge jag vill och sett en massa bra filmer. Jag tittade på Luftslottet som sprängdes och så en annan bra film, Marley and Me hette den.



Igår så var jag på möte på af och trodde aldrig att jag skulle komma hem. Det hade snöat hela dagen och sen på em förkvällen så frös skiten. Alla bussar blev inställda och jag fick förslaget att gå hem men det kändes inte riktigt bra, med tanke på foten min och hur halt det var. Till slut så kom min älskade mamma och hennes man Lelle in och hämtade mig, dom körde mig även så jag fick med barnen hem.

Nu har jag bestämt mig igen och även gjort en ny blogg igen, nu ska det ske en förändring, för nu orkar jag knappt med mig själv längre. Nu måste jag gå ner i vikt. Vill du följa med på min stig så hittar du bloggen ->här<-

Jag e tacksam för positiva kommentarer och feedback =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Var gärna med i min bloggtävling och tävla om en bärsele för barn mellan 1-5 år :) Kram

2010-03-02 @ 11:52:01
URL: http://lillmian.se
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »