Idag

Japp så idag har vi vart ute på Torp och fått Fias glasögon lagade. Det gick bra, dom hade visst en båge ur samma modell som dom skruvade fast. Så nu behöver jag inte oroa mig mer för det :)

Vi har varit ute i lekparken oxå och barnen har fått leka en stund med Christina. Medan jag och Carina fick frysa, det var grymt kallt ute nu på em/kvällen

Såg oxå i en annan tjejs blogg att hon minskat i BMI. Jag var ju tvungen att göra samma sak !

Jag har minskat från 49,6 !!! ner till 36,3. Det ni. Det känns bara fint kan jag lova. Lite mer kommer det bli iaf innan jag e klar

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »