Snökaos

Idag slutade jag kvart i fyra och vi var i stan och jobbade så jag hade ganska nära hem. Men trött som jag var och frusen som bara den. (Tog inte på mig så bra med kläder i morse så har mig själv att skylla)

Men vem hade trott att det skulle bli snöstorm och massa kaos??!! Well, trött som jag var så gick jag iaf till bussen och väntade, skulle ju avgå en 15.50 :)

Tror ni att det kom nån buss då?? Ikke, väntade en stund till för säkerhets skull. Det kan ju bli förseningar med detta äder, men det kom ingen då heller. Bara bita i det sura äpplet och börja knalla hemåt. Jag gick hem först, var på toa och bytte skor innan jag gick vidare till dagis för att hämta mina små troll :love: .

Nu e vi hemma iaf och barnen ser barnprogram. Jag har plockat iordning lite, söar en stund nu innan jag strax ska fixa kvällsmat till barnen och mig. Ska sen lägga mig i ett VARMT bad. Jag fryser som fan och så saknar jag . . . . . .

Måste ju även berätta att när Malin och jag var på väg till Ljungskile på ett jobb förut så när vi skulle åka av vägen och till den andra vägen så blev det stopp!!!

En tysk lastbil med nån konstig maskin på flaket hade fastnat där och bara stod och slira. Vi stod väl där och väntade i en kvart ca. Bilen bakom oss som oxå var en lastbil, gasade över vägrenen och på motsatt körbana så han kunde åka vidare. Vi gjorde likaså, men Malin tyckte inte det var en hit och ville inte fastna med bilen så jag fick köra.  Och hem till kunden som vi skulle städa hos. Och där höll vi på att inte komma fram, så mycke snö och en massa slir.

Så har min dag varit hittills, hur har din dag sett ut??

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand!!! ♥ ♥ ♥

Åh, jag har hållt mig inne eftersom det är värsta snöstormen ute idag!



Ha en underbar kväll :)

2010-11-09 @ 20:43:48
URL: http://bambi.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »