Fredag

Igår skulle ju jag och Lukas ha gått till öppna förskolan för en umgängesträff med D. Men som vanligt så blev det strul och han dök inte upp. Tydligen så missade han tiden han skulle åkt på morgonen och kom försent till Nässjö, vilket hade inneburit att han skulle ha varit i Uddevalla till kl 14.30. Mötet skulle ha varit mellan 13-16.

Han valde då att inte komma alls och skjuta upp till nästa månad. Hade det varit jag som skulle få träffa min son en dag i ett par timmar skulle jag ha åkt iaf. Allt för barnen, om det så bara blir en timme elr så.

Nehe, så vi var ute en stund och lekte med Christina ist. Men jädrar så kallt det var. Igår kom glassbilen oxå, vi köpte lite god glass, sockerfri till mig och glassen som förr hette pralin till barnen :)

Idag kanhända att goaste Krille kommer förbi en sväng :P Kul.

Annars så ska det snart lagas lite mat här och så ska vi ner på stan en sväng för det är ju lördag och då får man lördagsgodis :)

Men ska ta itu me lite disk och sånt nu. Dags att fixa mat snart oxå

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »