Hemfärd strax

Då var det snart dags att bege sig hemåt. Tåget avgår kl 12.05
Får hoppas att det inte blir några förseningar så vi missar nästa tåg. Det e lite tight mellan två avgångar.

Vi har varit på kalas och hälsat på dom flesta, tyvärr inte Camilla och Thuva :(. Lilleman hade feber och var hängig, vi tar det nästa gång vännen.

Det ska faktiskt bli skönt att komma hem nu :). Ta hand om katterna och packa upp och så landa efter den dryga resan. Kan bli lite tufft ibland men det funkar :D

Snart ska syrran, jag barnen mina och Ida gå till aff
ären innan det e dags för oss att ta bussen till resecentrum och invänta tåget.

Kommentarer
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

nä jag behöver ingen hjälp med design :)

jag menade att jag inte fattade hur man sätter upp ett rosa band på bloggen :P

2010-10-19 @ 13:48:36
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

jag tror inte riktigt du förstår mitt problem :P

jag hittar inget ställe på rosa bandets hemsida där man kan hitta koder för att få ett band och sådär, fattar inte den hemsidan :P

min blogg har jag inga problem med, haha

2010-10-19 @ 21:11:46
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

okej så det där rosa bandet du har högst upp i högra hörnet finns på designadinblogg.se? trodde de fanns hos rosa bandet, stupid me :)

2010-10-19 @ 21:36:43
URL: http://josdil.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »