Alexandra sover borta

Idag när jag hämtade barnen på dagis så var det ju fika däruppe. Vi fick kaffe och barnen fick saft och så bjöd dom på en god äpplekaka.

På vägen hem så hade vi sällskap med Carina och Micke och deras doter Christina som e dagiskompis med barnen. Sen dess har inte Alexandra varit hemma. Hon ska sova hos Chistina inatt. Spännande för henne. Var där förut med lite kläder inför natten och tandborsten. Alexandra ville att Lukas och mamma skulle gå hem direkt, men vi stannade kvar en stund. Umgås med lite vuxna ett tag på kvällen e aldrig fel.

Och lilleman han åt lite fil och smörgås när vi kom hem för en stund sen och har redan slocknat.

Så nu blir det egentid....... :rolleyes:


Undrar hur det går för fia därborta hos grannen..... Ska nog messa oc höra så allt e bra, elr kanske inte.

God natt mammas darling, vi ses imorrn på väg till dagis <3



Nu ligger fia i sin säng hemma och sover, det var lite läskigt att sova borta.

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: tyvärr så gör jag inte designer till andra längre, har inte tid för det tyvärr :(

2010-09-23 @ 18:58:20
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Okej! :) Ja de verkar vara väldigt olika så :) Men de vet nog vad de gör . Jag käkar redan b12 1*1 sen en annan tablett (folacin) 1*2.



kram

2010-09-23 @ 22:26:54
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Haha se där ja. Fränt jue :) kram

2010-09-23 @ 22:50:36
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Tack ska du ha! :)

2010-09-24 @ 08:26:41
URL: http://forvandling.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »