En lista

Hittade denna lista inne hos Camilla. Min granne då jag bodde i Linköping



Hur bor du: En lägenhet i Uddevalla

Brukar du komma i tid: Oftast, men kanhända att jag blir ett par minuter sen

Hur lång är du: 173 cm

Kan du laga mat: Ja de är klart!

Har du någon fobi: Döden, höga höjder

Hade du en bra kväll igår: Synd att klaga

Vilket är ditt senaste inköp: En baddräkt och ett par stövlar

Din favoritdryck på morgonen: Kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja

Vad hade du sönder senast: Inte en aning, har inte för vana att ha sönder saker

Vem snackade du med senast: Mormor

Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin elr cider

När gjorde du senast något riktigt dumt: Ett par veckor sen

Saknar du någon just nu: Ja det gör jag

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det krävs en hel del, men har man sagt en sak och sen att det inte blir så blir jag ganska irriterad

Intressen: Blogga, shoppa, fika, Umgås med vänner m,m

Senaste person du ringde: Mattias

Vad drack du senast: Kaffe, dricker det just nu :rolleyes:

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ca 2-4 koppar

Använder du hudkräm: Det händer

Attraheras du av män med skägg: Kan vara rätt hett på vissa!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja mestadels, hade varit ännu bättre om jag haft ett jobb

Vilken låt lyssnade du senast på: Viva La Vida - Coldplay. Ringsignal på telefon

Vad tycker du är äckligt: Maskar, spindlar

Har du pengar på mobilen: Nope

Vilken svordom använder du mest? Vet inte det

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror lite på vad jag vann, men först skulle jag göra mig skuldfri, sen skulle jag köpa en bil och betala hyran för ett par år. Nya kläder till mig och barnen

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nix

När var senast någon stötte på dig? Det vet du inte ;)

Vad åt du till middag senast? Kycklinggryta a'la Camilla och  potatis

Äger du några popband t-shirts? Nope

När flög du senast? 2003? Det var till Grekland iaf med Fredrik och Hasse-basse :)

Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt? Ja det har jag allt

När sov du senast på golvet? Nån månad sen när jag sövde barnen så somnade jag på golvet inne hos dom :rolleyes:

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5-6 kanske

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte ett dugg :(

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? There are good days and there are bad days. This one is bad. Maybe tomorrow is better

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Inte en chans i helvete

Tycker du om att krama folk? Absolut, myspys juh ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »