Hallon ballon

Känner att det var längesen jag skrev ngt nu, glömmer visst bort min blogg ibland, det händer så mycke nu om dagarna. Barnen e på dagis och trivs som bara den. Idag har Lukas åkt linbana på dagis, det tyckte han var riktigt skoj, dom har även målat sig idag, ska se om jag kan få till en bild innan det ska duschas här.

Lilleman har oxå börjat att bara ha kallingar på sig och vill kissa på toa. Häromdagen så drog han sj av sig byxor och blöja och sprang till skåpet och ville ha kalsonger. Jätteduktigt av lillen, han sprang sen in på toan och greja med toalettstolen men jag hann inte fram utan kissen kom på golvet, men i rätt rum iaf ;)

Jag saknar dig väldigt mycke ska du veta, vill att du ska vara här hos mig, men den dagen kommer väl snart hoppas jag??

Idag har jag varit på en mässa med en massa säljande människor, dom ville att jag skulle välja just dom till min jobbcoach, har fått med mig en massa papper hem och ska kolla upp alla olika på nätet oxå och se om jag väljer ngn sen. Har även sökt  jobb i Trollhättan på ngt som heter Eat Café och Restaurang. Får se vad det ger.

Är så trött på att bara gå hemma och inget ha att göra.

Men men, det dyker väl upp ngt bra snart hoppas jag. Nu har det iaf blivit dags för dusch och sängen för mina små. Bilder kommer i ett eget inlägg senare om jag kommer ihåg

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »