Idag

Idag har inte hänt så mycke, har haft en riktig slödag. Grannen var med hem och drack kaffe förut. Vi snackade lite om ditt och datt. Hon hjälpte mig även att ta lite bilder på mig :)
Har ju kollat arbetsförmedlingens hemsida oxå och sökt det som passat mig.
Jag måste ju dokumentera min viktminskning och förändringen som blir i kroppen. Bilderna finns i viktbloggen för den som e intresserad.
Strax nu ska ska jag och Carina gå upp till förskolan och hämta våra barn, men innan vi går hem så ska vi få fika på dagis. Dom bakade fina kakor igår och idag mellan 14-17 har dom dropin fika för föräldrarna.

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »