Jag kan

Jag har gjort en liten men väldigt fin header till min viktblogg. Jag e nöjd med den iaf. Idag har jag städat och grejat hemma. Dagen har gått riktigt långsamt, lilleman och jag sov i 1,5 timme förut, det behövde jag. Mina små går upp så grymt tidigt på morgonen. Och med tanke på att jag kom i säng aldeles försent igår så har dagen blivit segoch trög.
Snart ska dom små få krypa ner i sängen iaf så jag kan sätta mig i duschen, känner mig lite frusen. Har ont i halsen oxå IGEN. Känns inte så bra :(
Men nu ska jag stänga av datorn en stund så den får vila lite. Vi har en lång afton framför oss tillsammans sen ;)

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »