Lite nya saker

Idag då så kom äntligen min sjukpenning, och det har shoppats lite kan jag lova. Barnen fick varsin peng och köpte sig varsitt paraply.
Och så köpte dom varsitt svärd på 10 kronorsmarknaden på Coop, men dom e trasiga nu :(

Jag har köpt mig en baddräkt, för den jag har är nog för stor vid detta laget och så ett par stövlar.
Va!!! Kan ni tänka er??Jag som aldrig ägt ett par stövlar och har såå gärna viljat ha det !

Nu kan t om jag använda stövlar :D
Ikväll ska barnen och jag ha en myskväll, vi ska se barnprogram och kanske oxå en film. Äta lite ostbågar ska dom få göra oxå. Själv poppar jag mig lite popcorn och dricker lite Cola Zero.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej! har ju dej på facebook:) blev nyfiken och kikade in...vilken fin blogg du har:) Ha en bra helg!!! kram Anki

2010-09-17 @ 19:02:46
URL: http://limecakes.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »