Onsdag

Idag har barnen varit på dagis igen och jag har varit hem till grannen och fikat. Vidrack kaffe och snackade en massa. Kul att jag äntligen har hittat en ny vän här i stan. Vi har barnen på samma förskola. Så var vi även nere på stan och in på Willys. Där hade dom idag bra pris på kycklingfärs. 20 kr för 400 g. Det köpte jag och idag har vi ätit makaroner och kycklingsfärssås. Riktigt gott var det och ganska annorlunda mot köttfärssås.

Har även idag varit och pratat med en lärare från Omvårdnadsprogrammet och ansökt om att få gå färdigt mina kurser. Nu äntligen ska jag se till att bli helt klar :)

Snart e det läggdags för mina små och jag ska njuta av lite egentid innan det e dags för mig att sova oxå. Blir nog rätt tidigt ikväll med. Jag har varit så grymt trött nu en vecka elr så. Fattar inte varför bara . . .


Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »