Röstat och lite till

Nu har vi varit hemma en stund efter att vi varit iväg och röstat. Fan så jag frös är vi va ute. Då hde jag ändå byxor på mig, en klänning/tunika och en tjockare tröja. Men det e väl så när man har feber. Röst har jag knappt ngn kvar, får anstränga mig av bara fan: Så snälla ni som tänkt ringa mig; gör inte det. Jag orkar inte. men sms, msn och facebookchat funkar. Beroende på hur länge jag kommer att vara uppe. Känns som att jag kommer att sova samtidigt som barnen ikväll, dvs om ca en halvtimma. Jag har så ont i kroppen och mest då i höfterna konstigt nog. Men det är som jag sa till syrran förut. Alla infektioner och aj ajs kommer i takt med att kilona rasar. Så kan bara summera med att: Den som vill vara fin får lida pin



Jag röstade iaf rätt för mig. Ni andra får rösta vad ni vill. Jag håller iaf på dom rödgröna.

Kommentarer
Postat av: Jennie Berglund

Vilka rösta du på då syrran? ;)

2010-09-19 @ 21:55:39
Postat av: Tokmorsan.se

Hejsan =) Vad kul med en ny premurant på bloggen. Har veckan börjat bra? Kram

2010-09-20 @ 09:26:29
URL: http://tokmorsan.se
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Du är tillagd du med. Läser gärna din viktblogg! :)



Kul du gillar min blogg :) Grattis till din OP! :) Allt känns bra efter de?

kramar

2010-09-20 @ 16:37:38
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Tokmorsan.se

Oj då, det lät inte roligt alls. Det är inte kul alls med halsfluss. Jag gick lite för länge en gång med det utan antibiotika så jag hade halsfluss ända ner i magen :S Hoppas du kryar på dig snart.



Skillnaden mellan korvgryta och korvstroganoff är att korvgryta är på buljong och mer som en soppa och korvstroganoff är en sås på passerade tomater och falukorv :)



Kram / Tokmorsan.

2010-09-20 @ 20:42:29
URL: http://tokmorsan.se
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Vad duktig du är! :) Ska läsa din opdag så fort jag kan :) fick en del kommentarer o svara på nu först. Sen sova. Har jobbat ikväll. Helt slut. ;)



Min vikt o bmi säger jag inte i dagsläget till någon. Ingen i min familj/släkt vet min vikt osv. Kommer skrivas i bloggen senare :) Så håll utkik där :) Kramar

2010-09-20 @ 23:44:29
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: bloglovinbyten-ja

Jobbigt med feber...:(

2010-09-21 @ 20:06:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »