Strömstad

igår var jag och barnen en sväng upp till Strömstad, bara för att få dagen att gå :) och det gjorde den kan jag lova, vi hittade skor och kläder till oss alla. bästa klippet var iaf att jag köpte 3 par skor för 200 :D Två par gummistövlar och så ett par tunna små till mig, tror dom heter ballerina skor. Kolla nedan för bilder kommer här



Mina snygga små skor :D



Alexandras nya stövlar :D



Och så Lukas stövlar. Ni vet det finns ju i en sån butik, köp 3 betala för 2. Alla våra skor kosta 100 kr st men då vi köpte 3 par så fick vi ett av dom på köpet :). Så man kan säga att jag köpte skor till barnen och fick mina haha. Inte meningen att jag skulle ha några men då dom var gratis får man passa på ;)

Vi träffade även mina gamla arbetskamrater, och cheferna mina i kassan. Det var riktigt kul och trevligt, jag saknar dom ju lite, och givetvis mitt jobb oxå. Men har ju ett nytt jobb nu som jag oxå trivs bra med

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »