Linköping och så hem igen

Nu har jag och barnen mina varit en tur till Linkeboda, fick lämna de små i Vimmerby i fredags till F. Dom skulle gå in på Astrid Lindgrens värld, dock hade dom riktigt otur med vädret, det började regna när vi kom dit med barnen. Men som tur var hade jag med regnkläder till dom små så dom fick nog en bra dag trots allt. Själv åkte jag och mormor tillbaka till Linköping där vi fick mat hemma hos mamma. Sen bar det iväg in till stan för lite trevligheter. Tacosmiddag med det sista gänget i släkten som jag inte träffat och sen blev det lite party. Var ute en sväng med mina fina och bästa vänner.
Nu e jag hemma igen, elr hemma och hemma. Jag e hos finaste J och bloggar lite. Ska snart in i duschen för att sen låna bilen av Jimmies mamma och ut och åka en sväng. Lite möten och sånt. Har ni haft en bra vecka hitills??

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »