Fuck, smsbloggning funkar ju inte

Detta inlägg skrev jag i skolan idag med telefonen, men det funkade aldrig. Varför funkar inte mobilbloggning?? Well, well, här är det iaf. Och nu e det dags att inta sängen mina kära vänner. Skola och mera film imorrn :)

Tredje dagen i "skolan"och jag blir bara så trött när jag kommer hem. Det blir långa dagar 9-16 varje dag. En stor omställning men det känns bra. Jag har något att göra nu och jag känner att detta kan ge mig ett bra arbete när jag är klar. Idag ser vi på en film. Den heter JAG AB och den skapar mkt tänk och många frågor. Den är bra oxå. Har sett första delen än sålänge och har skrattat mkt.

Funderar oxå mkt över julen och har nog mer elr mindre kommit fram till att jag kommer att stanna i Uddevalla och vänta in barnen innan jag drar hem till släkten. Blir för mkt pengar att lägga ut på resor tyvärr. Så nu vet ni det alla som läser detta :-( Får hitta på ngt hemma Ist. Jag har ju plugget oxå att fokusera på. Får ev besök av en vän oxå, så helt ensam blir jag nog inte .

Kommentarer
Lämna gärna ett spår efter dig! Men bara om du har ngt snällt att säga ;) och så ingen reklam för gratissidor eller för nån annan sida, det raderas direkt!!

bloglovin

Har du ngt att säga??!!

Vem är du?
Återkommer du??
Din mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Detta vill jag ha sagt!!

Trackback
RSS 2.0
Mina besökare fr.o.m 2008-12-21
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:


bloglovin.com Se alla »